• English
  • Ελληνικά

Χριστίνα Π. Μαλλάκη: Το Tik-Tok έχει βοηθήσει μικρές επιχειρήσεις αλλά και μεγάλες πολυεθνικές να αυξήσουν τα κέρδη τους

H Countess Wilhelmina, Χριστίνα Π. Μαλλάκη, η πολυσχιδής περσόνα μιλά στην «Α»

  

Γράφει η Ζέτα Τζιώτη

 

Με την Χριστίνα Μαλλάκη γνωριζόμαστε από τα φοιτητικά μας χρόνια. Πάντα ξεχώριζε για πολλούς λόγους. Έξυπνη, με συμπεριφορά σταρ άφηνε το στίγμα της. Όταν έμαθα ότι έφυγε για την Νέα Υόρκη, δεν ξαφνιάστηκα καθόλου. Σκέφτηκα ότι τελικά πήγε σε ένα περιβάλλον που της ταίριαζε απόλυτα. Μάθαινα από κοινούς φίλους τα νέα της και τις συνεργασίες της στην ένδοξη εποχή της μόδας και της showbiz, τότε που όλα αυτά σε μας στην Ελλάδα ακούγονταν παραμυθένια.

Πριν μερικά χρόνια την συνάντησα σε μια συνάθροιση συμφοιτητών και ξαφνιάστηκα. «Επέστρεψα», μου είπε «θέλω να είμαι κοντά στην οικογένεια μου». Όσο περνούσε η ώρα και μιλούσαμε, μου φαινόταν ακόμα πιο όμορφη από παλιά, πιο συγκροτημένη, ακομπεξάριστη, γυναίκα γεμάτη εμπειρίες από την Νέα Υόρκη, πρόθυμη και με καλό χιούμορ να τις μοιραστεί με τους φίλους της.

Μετά τις σπουδές της  στο Αμερικάνικο Κολλέγιο, η Χριστίνα συνέχισε στο Parsons School of Design στην Νέα Υόρκη και μετά στο Warwick University στην Αγγλία Παράλληλα, εργάστηκε για το Αμερικάνικο ELLE και την Ελληνική VOGUE. Έχει συνεργαστεί με σχεδιαστές παγκόσμια γνωστούς, όπως η DKNY, η Vera Wang και πολλούς άλλους.

ΣτηνΕλλάδα, δίδαξεFashion Marketing καιStrategyστοBCA, καθώςκαιInstagram καιPinterest στοDigital Diploma τουThe American College of Greece – Deree. Συνεχίζει να γράφει για ένα Αμερικάνικο ταξιδιωτικό site, συνεργάζεται με μεγάλα brandsως influencer, διδάσκει Instagram σε εταιρίες και ιδιώτες και σχεδιάζει κοσμήματα για γυναίκες και άνδρες που θέλουν να ξεχωρίζουν.

-Χριστίνα, είσαι από τις designers που ξεκίνησες την εταιρία σου στην ελληνική αγορά του costume made κοσμήματος μέσα στην κρίση. Πόσο δύσκολο ήταν αυτό; 

 

-Όταν πήγα στην εφορία για να κάνω έναρξη, η έφορος με ρώτησε τρεις φορές αν είμαι σίγουρη!

Ήταν αρκετά δύσκολα. Έτσι έλεγαν όλοι οι υπόλοιποι αλλά εμένα δε μου φάνηκε τόσο ακατόρθωτο αυτό το καινούργιο εγχείρημα γιατί στην κρίση υπάρχουν ευκαιρίες, απλά πρέπει να το τολμήσεις και να προσπαθήσεις με πάθος και σθένος.

 

-Μίλησέ μας για τα σχέδια της χειμερινής σου συλλογής και τα γούρια σου για το 2021.

 

-Για τον χειμώνα 2020 – 21 στα σχέδιά μου έχω χρησιμοποιήσει αρκετά το μέταλλο. Τα γουράκια μου είναι επιχρυσωμένα και επαργυρωμένα κατά κύριο λόγο με έμφαση στα αρχαϊκά σχέδια και τα γεωμετρικά σχήματα σε λιτές γραμμές και ιδιαίτερες καμπύλες.

 

-Πού μπορεί κάποιος να αγοράσει κοσμήματά σου; 

-Δημιουργίες μου μπορεί κάποιος να αγοράσει σε διάφορα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα καθώς και σε κάποιες χώρες του εξωτερικού. Παράλληλα, μπορεί κανείς να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω ίνσταγκραμ, facebook ή e-mail.

 

-Έχεις ζήσει και δουλέψει στη Νέα Υόρκη σε μεγάλα και πολύ γνωστά περιοδικά μόδας. Θα ήθελες να μας περιγράψεις την εργασιακή σου καθημερινότητα εκεί; 

 

-Θα σας μιλήσω για το αμερικανικό ELLE, για το οποίο δούλευα στην Νέα Υόρκη.

Καμιά μέρα δεν ήταν ίδια με την άλλη. Κάποιες ημέρες φτιάχναμε ιστορίες, που είχαν το ίδιο conceptκαι συγκεντρώναμε πολλά διαφορετικά αξεσουάρ από γνωστούς σχεδιαστές για αυτό τον σκοπό.

 

Κάποιες άλλες φορές πηγαίναμε σε καταπληκτικά studios στο Μανχάταν για φωτογράφιση με γνωστά μοντέλα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα από αυτά τα studios ήταν μπροστά στο Hudson river και είχε ασανσέρ στο οποίο χωρούσε μέσα ένα μικρό βαν!

Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης, μας είχαν ότι ακριβώς χρειαζόμασταν από φώτα και εξοπλισμό και ως και απίστευτα γλυκίσματα, καφέ, τσάι και τα λοιπά από γνωστά delicatessen.

 

Μία άλλη φορά θυμάμαι είχα πάει στο Diamond district στο κέντρο του Μανχάταν για να πάρω διαμάντια και να τα πάω σε ένα στούντιο στο Μπρούκλιν, όπου τα φωτογραφίσαμε. Αυτό ήταν λίγο αγχωτικό γιατί ήμουν υπεύθυνη για αυτά, τα οποία φυσικά τα επιστρέψαμε αμέσως μετά την φωτογράφιση!

Οι πόρτες ασφαλείας των wholesale shops, από όπου και τα δανειστήκαμε, είχαν πάχος πάνω από 20 εκατοστά!

 

– Έκανες και celebrity P.Rστην Ν.Υ. Για ποιους είχες δουλέψει; 

 

-Έχω δουλέψει για την publicist του Μίκι Ρουρκ άρα και κατ΄ επέκταση για τον ίδιο τoν Mickey! Συγκεκριμένα όταν προτάθηκε για την ταινία the Wrestler. Κερδίσαμε τότε πέντε βραβεία. Του φτιάχναμε το image, τον βοηθούσαμε στις συνεντεύξεις και πολλά άλλα. Συχνά πήγαινα σπίτι του για να μεταφέρω διάφορα έγγραφα, να αφήσουμε τα ρούχα και ό,τι χρειαζόταν.

Για μένα o Mickey είναι ένας εξαιρετικός ηθοποιός και παράλληλα  απίστευτος μπόξερ. Τον αισθανόμουν πιο οικείο γιατί κάνω και εγώ πυγμαχία, η αλήθεια είναι.

 

-Θα ήθελες να μας αναφέρεις κάποια γνωστά ονόματα της αμερικανικής και της Βρετανικής show biz που είχες συναναστραφεί; 

 

-Έχω βρεθεί με αρκετούς celebritiesσε διάφορα μέρη στην Νέα Υόρκη. Κάποιοι απ’ αυτούς είναι η τραγουδίστρια των Black eyed peas, Φέργκι, η Βικτώρια Μπέκαμ, ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, Μάικλ Ντάγκλας, Catherine Zeta Jones, αρκετά διάσημα μοντέλα, η Betty Μίντλερ, γνωστοί σχεδιαστές όπως  DVF, DKNY και πολλοί άλλοι.

 

 

MersedesBenzsFashionWeek και άλλες διοργανώσεις shows. Έχεις συμβάλλει σε αυτές τις διοργανώσεις.

 

-Ξεκίνησα να πηγαίνω στο αμερικανικό fashionweek, όταν εργαζόμουν για το αμερικανικό ELLEaccessories.

 

Για δύο σεζόν βοήθησα και WsInternστην διοργάνωση αυτών των παραγωγών. Η εμπειρία που αποκόμισα ήταν μοναδική.

 

Αγαπημένη μου στιγμή ήταν όταν δούλευα δίπλα στην VeraWangμε το productionhouseKCDγια ένα από τα showsτης.

 

Ελληνική Vogue Εμπειρίες… 

 

-Όταν επέστρεψα στην Ελλάδα και με δέχτηκαν με αγάπη

στην ελληνική Vogue, οι συνεργάτιδες μου ξαφνιάστηκαν όταν  τις ρώτησα που είναι η «ντουλάπα» τους.

 

Η «ντουλάπα» σε ένα περιοδικό είναι το δωμάτιο, το οποίο φιλοξενεί όλα τα ρούχα και τα αξεσουάρ από τους πολύ γνωστούς σχεδιαστές. Αυτά τα δανείζεται το κάθε περιοδικό έτσι ώστε να τα χρησιμοποιήσει στις φωτογραφήσεις και μετά φυσικά τα επιστρέφει.

 

Στην ελληνική vogue λοιπόν, η ντουλάπα βρισκόταν στο υπόγειο, δίπλα στο πάρκινγκ σε ένα δωμάτιο που δεν είχε καν βαμμένους τοίχους, παρ΄ όλο που το υπόλοιπο κτίριο ήταν state of the art.

 

Αυτό ήταν ένα μικρό σοκ για εμένα. Εγώ είχα συνηθίσει από το αμερικανικό ELLE και την αμερικανική Vogue, όπου είχα την τύχη να βρεθώ κάποια στιγμή, καθώς επίσης από το Harpers Bazaar, όπου θυμάμαι η ντουλάπα του ήταν στον 26ο όροφο, σε έναν γυάλινο ουρανοξύστη όπου έβλεπα από κάτω όλο το Μανχάταν, όταν διάλεγα ρούχα και αξεσουάρ.

Έχεις δουλέψει και ως μοντέλο της Burberry … 

 

-Έκανα promotional μόντελινγκ για την Burberry και προωθούσα το καινούργιο τότε άρωμα το the Bit, στο κατάστημα Macys.

Κάθε φορά που τελείωνα από τη δουλειά και έμπαινα στο Subway για να πάω στο σπίτι και πάντα κάποιος τυχαίος συνεπιβάτης με ρωτούσε τι άρωμα φοράω. Όπως καταλαβαίνετε «είχα λουστεί στο άρωμα» και άρεσε πολύ.

 

Έχεις ένα ισχυρό Instagram τοCWILHELMINAκαι είσαι influencer σε μεγάλες εταιρίες. 

 

-Μετά από 10 χρόνια που χτίσω το προφίλ μου στο instagram, πλέον συνεργάζομαι μεγάλες εταιρίες όπως DKNY, Mac, Attika, Adidas, Fila, Diptyque, Laura Mercier και άλλες γνωστές εταιρίες.

Πόσο δύσκολο είναι να φτιάξει κάποιος σοβαρό επαγγελματικό Instagram; Μπορεί κάποιος να σε συμβουλευτεί; Υπάρχουν αξιόπιστα applications που μεταμορφώνουν με φυσικό τρόπο;

 

-Θεωρώ ότι αν κάποιος πραγματικά ενδιαφέρεται να φτιάξει ένα σωστό επαγγελματικό account πρέπει να κάνει μαθήματα γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα τα οποία δεν γνωρίζει.

Φυσικά και υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που σε βοηθάνε σε πολλά διαφορετικά σημεία στο να χτίσεις ένα σωστό προφίλ. Κάποιες από αυτές είναι το Later, Canvas, Facetune κλπ και αν έχετε διάθεση μπορείτε να πειραματιστείτε.

 

Ποια η γνώμη σου για το TikTok

 

-Εγώ προσωπικά αγαπώ το Tik-Tok. Ξεκίνησε να γίνεται διάσημο τους teenagers, αλλά αυτή τη στιγμή έχει εξελιχθεί σε πολλές άλλες ηλικιακές ομάδες.

Το θέμα είναι να καταλάβεις στο Tik-Tokότι πρέπει να επιλέξεις ένα niche marketκαι να ασχοληθείς με αυτό.

Πολλές επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή δαπανούν μεγάλα ποσά  στο TikTokγια να προωθήσουν τα προϊόντα τους και παράλληλα κερδίζουν και αρκετά χρήματα. Έχει βοηθήσει μικρές επιχειρήσεις αλλά και μεγάλες πολυεθνικές να αυξήσουν τα κέρδη τους.

 

Έχεις δουλέψει σε κολλέγια στην Ελλάδα για fashion marketing και κάνεις σεμινάρια σε μεγάλες εταιρίες με αυτό το αντικείμενο.  

 

-ΈχωδιδάξειFashion Marketing καιStrategy στοBCA καθώςεπίσηςκαιInstagramκαιPinterest στοDigital Diploma τουThe American College of Greece – Deree.

 

Μοναδική εμπειρία να διδάσκεις νέους αλλά και μεγαλύτερους ανθρώπους που έχουν όρεξη να μάθουν καινούργια πράγματα τα οποία τους βοηθάνε στη ζωή τους.

 

                      

 

-Ξεχωριστές στιγμές από τα φοιτητικά χρόνια στο Deree;

Tι να πωτοθυμηθώ; Τα υπέροχα event που διοργανώνουμε στο marketing society ή και στο Advertising Special group; Τα γέλια στους διαδρόμους τα υπέροχα συνέδρια με καθηγητές και στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων τα οποία μας έδιναν τα φώτα για την μετέπειτα καριέρα μας.

 

-Γράφεις για αμερικανικά ταξιδιωτικά sitesγια luxuryhotels. Πώς προέκυψε αυτό; 

-Κάνω κριτική σε πολύ καλά ξενοδοχεία, τα επισκέπτομαι και μετά γράφω για αυτά αξιολογώντας τις υπηρεσίες τους, τα κτίρια, το προσωπικό, το service και πολλά άλλα.

 

Με είχε γνωρίσει τυχαία ο ιδιοκτήτης του site αυτού γιατί ήμουν στενή φίλη με την αρχισυντάκτρια του στο αμερικανικό fashion week και μου το είχε προτείνει από όταν ζούσα στην Νέα Υόρκη και έτσι ξεκίνησα.

 

 

-Προτιμάς τη ζωή στην Ελλάδα ή θα ήθελες να είχες παραμείνει στη Νέα Υόρκη; 

 

Νομίζω θα στεναχωρήσω τους Έλληνες readersδιότι θα επιλέξω τη Νέα Υόρκη!

Η Νέα Υόρκη είναι μία πόλη όπου εξελίσσεσαι κάθε δευτερόλεπτο. Σου δίνει απίστευτες ευκαιρίες και κατά κύριο λόγο προχωράει μπροστά ο ικανός και αυτός που έχει πάθος για το αντικείμενο του και όχι αυτός που γνωρίζει κάποιον, όπως συνηθίζεται στην Ελλάδα.

 

 -Πλάνα παρά τον κορονοιό… 

 

-Ελπίζω να πάνε όλα καλά παγκοσμίως και να είμαστε ελεύθεροι να ταξιδεύουμε χωρίς να φοβόμαστε το οτιδήποτε! Thank you Zeta, Thank you Axianews…

 

Leave a comment